Szoftver-Hardver
Modulnv
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Id
 
Naptr
2025. Mjus
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Hnyan vagyunk?
Induls: 2006-09-26
 
Men
 
Nagy hr!
A portlon hamarosan Crysis elzetes s teszt!!!
 
Nagy hr 2!
A portlon hamarosan Bioshock elzetes s teszt!!!
 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Zene
 
2007-es TESZT
2007-es TESZT : StarCraft 2

StarCraft 2

Turb B.  2007.06.15. 22:22

Vgre megjelenik egy nagyon j jtk folytatsa! (Gamekapocs)

Mondanom sem kell, hogy a Blizzard mindig is tmutat volt a PC-s fejlesztsben. Amit k csinlnak, az 4-5 vre elre meghatrozza az jtkfejlesztst. (Gyors pldaknt az RTS jtkba oltott hs- s RPG-rendszert hozom fel. Manapsg mr minden RTS-ben ez megy.)
Rgta vrtuk mr, hogy a Blizzard vgre bejelentse az j jtkukat. Rengeteg spekulci s tallgats terjengett szerte a vilgon. Koreai jsg szivrogtatott ki informcikat, sokan a 10 ves vfordul megkoronzsrl beszltek, de senki nem volt biztos a dolgban. Vgl eljtt a nagy nap, mjus 19.-n vgre lehullt a lepel. Mi sem szeretnnk lemaradni a nagy hrradatrl, ezrt gyorsan sszertam, hogy milyen informcik derltek ki a bejelents ta.


Hny faj lesz tulajdonkppen?

Kezdjk az elejn! A Starcraft 2 a trtnet fonalt ott veszi fl, ahol a kiegsztben, a Brood War-ban lezrult. Ngy vvel jrunk az ottani esemnyek utn. Tovbbra is hrom frakci, a Terranok, a Zergek s a Protossok kzdenek egyms ellen. Tovbb vissza fognak trni kedvenc szereplink is. Biztos, hogy velnk lesz terran oldalon Jim Raynor, zergeknl Kerrigan s a Zeratul a protossoktl. A misztikus Xel’Nagak is fel fognak tnni a jtkban. Rluk annyit kell tudni, hogy k segtettk a zergeket s a protossokat oda fejldni, ahol most tartanak. Az egyjtkos rszen bell tbb j bolygt is fel fogunk fedezni, pldul a protossok j vilgt, Bel’Shir-t, a terranok Braxis Alpha-i bzist, vagy a zergek vulkanikus anyabolygjt, a Char-t.


Mennyire vltozik meg a jtk az els rszhez kpest?

Jtkmeneti szempontbl a ksztk megerstettk, hogy IGAZI folytatsrl van sz. Hivatalosan megerstettk, hogy csak 3 jtszhat faj lesz a jtkban, nem lesz negyedik faj, mg a kiegszt egyik kldetsben feltn zerg-protoss hibrid lny sem. Tovbb nem lesznek hs karakterek sem (mint a 2002-es WarCraft 3-ban). Ebben a jtkban a kis csapatok helyett a nagyobb ltszm egysgeken lesz a hangsly. A War3-ban tlagosan 20-25, maximlisan 60 harci egysgnk volt. A ksztk szerint a StarCraft2-ben nagyjbl 300 egysggel szmolhatunk. Megszntettk tovbb az egyszerre kijellhet egysgek korltozst is, most mr annyi katont jellhetnk ki, amennyi jl esik. A korbbi jtkokra jellemztl eltren, az egysgek nem fognak nagyon aprlkos mikro menedzselst megkvetelni, a legtbb jl el fog boldogulni egyedl is. (Termszetesen az extra kpessgeiket neknk kell aktivlni.)


Fontos klnbsg lesz mg, hogy tovbbra is jelentsggel br az egysgeink pozcii. Magasabb helyen lvk bnuszokat kapnak tmadskor. Pldul a kiemelkedsen lvk tovbbra is a „fog of war”-nak nevezett kd jtkony homlyba fognak burkolzni az ellensg szmra. A legtbb egysg szmra tovbbra is keresni kell valami feljrt, de lesznek klnleges egysgek, melyeknek a kis magassg nem lesz akadly. Mr elre ltom, milyen j kis taktikkat lehet erre alapozni. Ahogy az eredeti jtkban, a siker alapja a jtk alapos ismerete lesz. Azon dlhet egy-egy csata, hogy tudjuk melyik egysg ellen melyik a leghatsosabb, nem biztos, hogy egyszer ltszmbeli flnnyel bizton nyernk.


regember nem gyors vonat

A rajongk negatv kritikval ltek a bemutatn lthat jtk lasssga tern. Gyorsan kiegsztettk ezt is a ksztk azzal, hogy tovbbra is lesznek fokozatok, melyeket bellthatnak a jtkosok (lass, norml, gyors) csak gy, mint a WarCraft 3-ban. Leggyorsabb sebessgen pedig hasonlan gyors lesz a jtk, mint az eredetiben volt. A fejleszts sorn profi jtkosokkal konzultltak a ksztk, hogy mg inkbb tuds alapv tegyk a jtkot. Lesznek olyan aspektusai a jtknak, melyet csak tapasztaltabb s gyesebb jtkosok lesznek kpesek rendszeresen hasznlni.


Egy tbbjtkos menet a ksztk szerint krlbell 20 percig fog tartani, mg kt profi jtkos kztt taln 15 percig sem. Termszetesen a kezdknek sem kell elbtortalanodniuk, sok olyan kiegszts lesz a jtkban, mely meghozza majd a kedvet az aktv jtkhoz. Ilyen pldul a visszajtsz rendszer, mellyel megtekinthetik az elmentett jtkokat s megfigyelknt is jelen lehetnek egy-egy meccs alatt. (Szkeptikusan szlva, mintha ez mr jelen lenne pr ve a jtkokban…)


j egysgek vagy csak rgiek j kntsben?

A jtkban szerepl egysgek a rgiek feljtott vltozatainak s jaknak a keverke lesz. A ksztk az utbbi idben azzal foglalatoskodtak, hogy kivlogassk azokat az egysgeket, melyek nlkl nem lenne igazn StarCraftos a jtk, a tbbiek nagyjt pedig talaktottk, hogy belepasszoljanak a koncepciba, s hozzdobtak jakat is. Vgl is nem lesz radiklisan tbb egysgnk a jtkban, mint a Brood Warban volt. talaktott egysgek pldul a Zealotok is, mely a protossok alap kzelharci egysge. Kaptak egy passzv kpessget (azaz nem kell kln aktivlnunk), egyfajta roham kpessget mellyel, sokkal hasznosabb s rugalmasabb egysg lett belle.


A Dl-Koreban tartott bemutatn elssorban a protossokra koncentrltak bemutats tern. lltlag a tbbiek mg kevsb vannak kidolgozva s sok vltozs vrhat mg rajtuk, mire bemutatsra kerlnek. Igazbl nem terveztem, hogy egyesvel bemutatok minden j egysget, ezt meghagyom a jtk tesztjt r kollgnak, gyis sok vltozs lesz mg itt, mire keznk kztt tudhatjuk a StarCraft 2-t.


Min fog futni? Hogy fogja brni a gpem?

Az eredeti StarCraft ta eltelt majdnem 10 v, fejldtt a szmtstechnika, gy az eredeti, kzzel rajzolt ktdimenzis grafikt felvltja a modern hromdimenzis. Sokkal jobban nz ki a jtk, mint a WarCraft 3 nzett ki, sokkal rszletesebbek az egysgek, tbb poligonbl llnak, kevsb nznek ki gy, mintha lego kockkbl ptettk volna ket. A bemutatban lthattunk sok szp grafikai vvmnyt is, van bloom, robbans- s tzeffekt. A jtk DirectX 9.0 alapokon fekszik, tmogatja a Pixel Shader 2.0-t, gy tallkozhatunk majd HDR-rel (high dynamic range), normal, specular s emissive mappinggal, stb.


Kvncsi leszek a fizikra is, mivel nagyon kihangslyoztk a bemutat alatt, hogy figyeljk meg, ahogy a sztltt repl darabja a fldre zuhannak s a ferde platformon szpen valsghen legurulnak. Mit ne mondjak, impresszv ltvny volt, remlem vgre nem csak grafikai, hanem igazi jtkmenetbeli szerepet is kap majd. A Blizzard kihangslyozta azt is, hogy PC-re, mint platformra fkuszlnak jelenleg, futtathat lesz Windows XP-n s Vistn egyarnt, valamint kszl Mac-es verzi is. (Valsznleg a Ghost cm jtkkal kapcsolatos negatv lmnyek is befolysoltk ket.) DirectX 10-es grafikai interfsznek kihasznlsrl egyelre mg nincs hatrozott vlasz.


Az alkotni vgyknak sem kell csggednik, csakgy, mint a WarCraft 3-hoz, a StarCraft 2-hz is ki fognak adni sajt plya vagy modifikci ksztshez szksges kellkeket.


Megjelenik ez valaha?

Fontos krds mg a megjelensi dtum. A Blizzard elmondta neknk, hogy a jtk ksztst a Frozen Thorne (War3 kiegsztje) utn egybl megkezdtk, de nincs kikttt dtum, sem bdzs. Annyi idt s pnzt fordtanak a jtkra, amennyit kell, hogy megfelel sznvonalat kapjunk. Ebbl kvetkezik, hogy a megjelensre a hivatalos vlasz: „when it’s ready”, magyarul, amikor ksz lesz. 40 ember kezdte meg a fejlesztst s jelenleg egy kezdetleges alfa verzival rendelkeznek, de mr mindhrom fajjal lehet tbbjtkos meccset jtszani.


Mg tbb ilyen videt akarunk, mint a kiadott intro!

Vgl megnyugtatsul a Blizzard zenete a mozibettekrl: „Tudjuk, hogy a StarCraft 2-vel jtszk elvrjk, hogy j nhny Blizzard-minsg tvezet vide legyen a jtkban, s konkrt terveink vannak, hogy tbb videt be is rakjunk, kezdve az intrval. Tovbbi informcikat akkor mondunk, ha mr meghoztuk a vgleges dntseket.”

 
A ht videja
j honlap indult!!! http://killzone2.extra.hu
 
Szavazs
2007 game
Milyen tren lesz 2007 legjobb jtka?

RTS
FPS
RPG
MMO-k
Szimultor
Kaland
Filmadaptci
Sport
Taktikai FPS (pl.Ghost Recon)
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Szavazs 2.
Jtkgp
Mi a legjobb jtkgp?

PC
PlayStation 2
PlayStation 3
Xbox
Xbox 360
Wii
PSP
j Game Boy-ok egyike (ADVANCE SP,MICRO)
j Nintendo-k (DS)
Szavazs llsa
Lezrt szavazsok
 
Linkek
 

&#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal