Crysis
Turb B. 2007.02.21. 20:23
Az egyik Crysis rajongi oldal lekzlt egy interjt a jtk dizjnereivel, amibl rengeteg informcit lehet kihmozni.
Elsknt a modellekre trtek ki a fejlesztk. Elmondsuk szerint minden arc egyedi lesz a jtkban s mindegyik egyedi mdon tud majd reaglni a szitucikra. Az arcmozgst izmokkal hozzk ltre, aminek hla rendkvl realisztikus arckifejezst lthatunk a szereplkn. A program 15 jrmvet tartalmaz majd, amik tbbsgt a jtkosok is irnythatjk. A termszet megalkotsnl is igyekeznek jtsokat bevezetni. A levelek pldul a hardver erforrsok korltai miatt tovbbra is textrkbl plnek fel, m annak ellenre, hogy nem 3D-s modellekrl lesz sz, kapnak fizikai paramtereket, amiknek hla a mozgsuk valsgh lesz. A replgp anyahaj tbb, mint 2 ve kszl, az egsz bejrhat lesz s meglep mdon nem kell szmtani tltsi idre kzben. Belltstl fggen a fegyverek 2000 s 4000 poligon kztti rszletessggel lesznek lthatk, radsul egy rdekes funkcira is fny derlt, ami elssorban a multiplayer jtkosok kedvenc szrakozsa szokott lenni. Az lestett grntokat visszadobhatjuk az ellensgre, amennyiben azok nem robbannak fel a keznkben.
Ez sajna gamestaros de szerintem fontos!!
Turb B.
|